Esu čia tam, kad PADIDINČIAU Jūsų el. parduotuvės pardavimus

Ričardas Šmaižys Elektroninės komercijos profesionalas

Toliau

Įmonėms, kurios nežino kaip sistemingai dirbti su el. komercija, padėsiu ne tik startuoti, bet ir paaiškinsiu, sistemizuosiu el. parduotuvės tobulinimo ir priežiūros procesus bei padėsiu uždirbti daugiau.

Kompetencijos

Programuotojo patirtis

KTU informatikos bakalauras ir magistras, savo karjerą pradėjęs nuo programavimo.

SEO išmanymas

Gilios vidinio SEO žinios ir išorinio SEO pagrindai

UI/UX žinios

Į el. komerciją orientuotos analizės, tyrimai, wireframe sudarymas, konversijos patarimai ir kt.

TVS išmanymas

Per savo karjerą dirbau su visomis populiariausiomis TVS: PrestaShop, Wordpress, Magento, Joomla, Opencart ir kt.

El. komercijos procesų išmanymas

Aš žinau, su kokiomis problemomis susidursite ir turiu bent po du sprendimus joms išspręsti.

LEAN sistemizavimas

Tiekimo grandinė pagal apribojimų teoriją, LEAN išmanymas.

Vadovavimo patirtis

Esu įmonės vadovas. Gebėjimas suprasti vadovų ir įmonės tikslus, gebėjimas įgalinti įmonę rezultatams.

AGILE projektų valdymas

SCRUM ir KANBAN naudojimas realiose projektuose. Krioklio modelis.

Patirtis

Dažniausios el. komercijos problemos

Žinau Jums kylančias problemas ir turiu bent po 2 sprendimus kiekvienai jų išspręsti.

Darbas JAV įmonėje

Patirtis su didžiausiais pasaulio prekės ženklais ir el. komercijos sprendimais

El. komercijos sprendimų įmonės vadovas >5 metai.

Sprendimai nuo kurjerio atrinkimo iki galutinio sprendimo

Patirtis su reklamos agentūromis

Esu dirbęs reklamos agentūroje, o dabar partneris didžiausių Lietuvos agentūrų.

Farmacijos pramonė

Valstybinė kontrolė, didelis greitis, įstatyminiai ribojimai, prekių specifika.

Maisto pramonė

Tiekimo grandinės problemos, pakartotiniai pirkimai, klientų lojalumo skatinimas.

Automobilių pramonė

Pardavimas nišiniams vartotojams, sezoniškumas, tiekėjų ir prekių kiekio problema.

Industrijos pramonė

Nuo statybinių medžiagų iki unikalių gaminių kuriamų gamyklose, B2B pardvimas, vadybininkų darbo optimizavimas

Kuo galiu būti naudingas?

  • Išsiaiškinsiu poreikius ir sudėliosiu procesus

    Padėsiu suprasti savo klientus, išanalizuosiu konkurentus ir Jūsų poreikį..

  • Nustatysiu kryptį ir išskaidysiu į veiksmų planą

    Jūsų konkrečiu atveju parinksiu geriausią kryptį didinti pardavimus su konkrečiu veiksmų planu, kaip tai padaryti.

  • Sudarysiu techninę užduotį ir specifikaciją

    Paruošiu schematinį el. parduotuvės vaizdą, kurį paversiu technine užduotimi ir specifikacija vykdytojui.

  • Padėsiu apsispręsti dėl techninių sprendimų ir sistemų

    Padėsių išsirinkti vykdytoją, pateiksiu sistemų privalumus ir trūkumus, el. parduotuvės architektūrą.

  • Padėti apsispręsti dėl paslaugų tiekėjų

    Padėsiu konkursuoti ir tinkamai pasirinkti kurjerius, mokėjimo tiekėjus, programuotojus ir SEO agentūra.

  • Prižiūrėsiu techninį įgyvendinimą

    Užtikrinsiu, kad mūsų suformuotą užduotį, vykdytojai atliktų tinkamai ir pagal poreikį už teisingą kainą.

  • Numatysiu tobulinimo ir priežiūros gaires

    Sistemizuosiu el. parduotuvės priežiūros procesą ir paruošiu projektų vadovą tolimesniam savarankiškam darbui

  • Noriu konsultacijos

Kokias problemas jau pdtėjau išspręsti?

Startuoi per 3 mėn. neturint aiškaus veiksmų plano

Savo klientui padėjau realizuoti unikalią el. parduotuvę per 3 mėnesius nuo patvirtinimo. Klientas turėjo aiškų terminą, kada turi startuoi, tačiau tai buvo jo pirmasis el. komercijos projektas ir reikėjo savo sritį išmanančio specialisto, kuris pasakyti ir padėtų paaiškintuo: nuo ko reikia pradėti ir kaip viską organizuoti bei sutelkti visus tam, kad būtų suspėta į nurodytą terminą.

El. parduotuvė negeneravo pelno

Atnaujinę el. parduotuvę į modernią ir optimizuotą pirkimams per vieną sezoną suprekiavome tokią apvayrtą, kiek sena el. parduotuvė sugeneruodavo per visus metus! Idenfikuotos kliento personos, optimizuotas prekės puslapis, patobulintas kategorijos puslapis ir unikalus krepšelio procesas prisidėjo prie tokio puikaus rezultato be papildomų reiškmingų išorinės reklamos investicijų.

B2B klientai parduotuvėje nepirko, o naudojosi, kaip katalogu

Išsiaiškinti kliento galutinių naudotojų įpročiai leido sukurti patogią B2B klientams sąsają bei priversti naudotis klientus sistema sutaupant vadybininkų laiko ir jų darbą nukreipiant iš tiesiog esmaų klientų aptarnavimo į naujų klientų pritraukimą ir pardavimus.

Sudėtingas ir neveiksnus apsipirkimo procesas

Sumažinome 50 proc. paliekamus krepšelius bei padidinome konversiją 15 proc. išnagrinėjus ir idenfikavus personas atlikome 4 žingsnių krepšelio optimizaciją su adresų nuspėjimu, saugumo ir patikimumo užtikrinimo informacija, galimybe iškilus problemoms kreiptis pagalbos telefonu ar el.paštu.

Į el. parduotuvę integruoti vidinę sistemą

Seną, archaišką, sunkiai ir lėtai veikiančią sistemą perdarėme ir prijungėme prie el. parduotuvės branduolio. Sumažinome darbuotojų laiką, automatizavome procesus. Sukūrėme ir prijungėme prie el. parduotuvės serviso sistemą, kuomet vartotojai patys gali registruotis automobilių techninėms paslaugoms naudodamiesi el. parduotuve

Užkrėsta virusais ir lūžinėjanti el. parduotuvė

Problema atsirado, kaip pasekmė visiškai el. parduotuvės nevaldymo ir nemokėjimo dirbti su ja. Paaiškinau klientui, ką darė ne taip, kaip tai turi būti kokybiškai ir tinkamai daroma. Galutinis rezultatas buvo visiškai atnaujinta, virusais išvalyta, saugi ir moderni stabiliai veikianti el. parduotuvė su minimalia technine priežiūra.

Žinių trūkumas pasirenkant CRM

Atlikome visų egzistuojančių CRM funkcionalumų analizę ir kainodaros tyrimą po kurio klientui išrinkau jo poreikius atitinkančią CRM su apmokymu naudotis ir sudėliojimu, kaip turi viskas veikti.

Susidūrėtė su problema?

Dar dvejoji?

Manimi pasitiki:

Kaip aš dirbu

  • Susitikimai - poreikiams išsiaiškinti ir suformuoti

    Siekiu išsiaiškinti daugiausia apie Jūsų galutinį klientą ir apskritia el. parduotuvei keliamus tikslus ir uždavinius.

  • Namų darbai - tyrimai ir analizės argumentuotiesms pasiūlymams

    Idenfikuojamos personos, kiekvienai personai nustatoma prekių grupė, įėjimas į prekes, konkurentų analizė ir schematiniai vaizdai

  • Problemų ir jų sprendimų pristatymas

    Pateikiamos gairės, kaip turi atrodyti galutinis rezultatas ir kokia kryptimi judėti el. parduotuvė, kas reikalinga ir nuo ko pradėti.

  • Detalus veiksmų planas problemoms spresti

    Supažindinama su tuo, kaip teisingai ir efektyviai sukurti el. parduotuvę nešvaistant nereikalingų kaštų ar laiko neveikiantiems sprendimams.

  • Įgyvendinimo užtikrinimas

    Konsultuoju visą įgyvendinimo laiką patardamas ir užtikrindamas, kad vykdytojas atliktų savo darbą tinkamai, padedu atsakyti į iškilusius klausimus.

  • Tarpiniai rezultatai - eigos aptarimas

    Po kiekvieno etapo galima pasitikrinti, ar nenukrypome nuo savo pradinių tikslų ir uždavinių.

  • Rezultatų pristatymas ir ivertinimas

    Pamatuojamų rezultatų aptarimas ir vertinimas: konversija, pardavimai, sutaupytas vadybninkų laikas, pelnas.

Norite sužinoti daugiau?

Visus mano straipsnius rasite tinklaraštyje

Skaityti tinklaraštį

Esu jau daugiau nei dešimt metų dirbamtis elektroninės komercijos profesionalas sukaupęs neįkainojamą patirtį ir turintis aukštus kokybės standartus. Esu įsitikinęs, jog žinau dažniausiai kylančias problemas ir jau turiu paruošęs bent po porą sprendimų, kaip galima jas išspręsti. Esu griežtas ir orientuotas į rezultatą, o ne tuščias kalbas. Mano patirtis unikali tuo, kad esu praėjęs visus žingsnius savo karjeroje, kurie reikalingi tam, kad padėčiau Jums sukurti veikiančią ir pardavimus generuojančią el. parduotuvę. Dirbau kiekvienoje iš sričių: nuo programuotojo, projektų vadovo iki sistemingo el. parduotuvės projektavimo, kūrimo ir palaikymo, esu suspažinęs su kiekvieno iš šių aspektų vidine virtuve, žinau, kur "nusukinėjami galai" ir kur dažniausiai padaro klaidas klientai. Mano programuotojo karjeros suformuoti įgūdžiai užtikrina sistemingą el. parduotuvės kūrimo ir palaikymo procesą, kurį padedu sistemizuoti savo esamiems ir naujiems klientams tam, kad už teisingą kainą ar mažiausiais darbuotojų ir piniginius kaštus gautumėte maksimalią naudą: apyvartą, pelną, užklausas, lankomumą. Mano platus spektras sričių su kuriomis dirbau: drabužių ir biužiterijos pramonės, maisto pramonė, automobilių industrija, elektronikos prekės, apšvietimo prekės, farmacijos industrija, baldai ir kiti nišiniai prduktai leidžia pritaikyti praktika paremtus sprendimus ir nešvaistyti laiko tam, kas tiesiog neturi naudos.

Siūlau susisiekti ir apsitarti kilusias problemas visiems, kurie nori sužinoti:

  • kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus?
  • kaip sukurti efektyvų apsipirkimo procesą?
  • ko reikia, kad klientai pirktų el. parduotuvėje?
  • nuo ko pradėti kurti el. parduotuvę?
  • kaip pasirinkti programuotojus?
  • kokią el. komercijos sistemą rinktis?
  • į ką atkreipti renkantis kurjerių ar mokėjimo paslaugų tiekėją?

Tęsdami naršymą sutinkate su slapukų (angl. cookies) naudojimu. daugiau...

Slapukai (angl. cookies) naudojami sukurti patrauklią ir patogią vartotojo sąsają ir užtrikina geriausią naršymą. Spausdami "Sutinku" sutinkate su slapukų naudojimu šioje svetainėje.

Užverti