Kaunas prieš Klaipėdą: viešasis transportas

Na, jau beveik savaitę gyvenu Kaune ir daugmaž išvaikščiojau visas pagrindines gatves bei išmėginau viešojo transporto paslaugas – galiu daryti tam tikrus palyginimus su Klaipėda ar pateikti pastebėjimus – pirmąjį įspūdį apie mūsų laikinąją sostinę.

Viešojo transporto infrastruktūra išvystyta iki galo ir yra iš esmės geresnė nei Klaipėdoje. Čia dauguma autobusų yra nauji, modernūs, yra nemažai naujų troleibusų, tačiau vis dėlto daugelis jų seni ir nekokios kokybės. Autobusuose normaliai ir tinkamai veikia švieslentės, kurios rodo laiką, maršruto trasą (keičiasi važiuojant), geriau veikiančius apšvietimo numerius ir informavimo sistemą. Kiekvienoje stotelėje taip pat dažnai būna žemėlapis su nurodytais maršrutais, kas Klaipėdoje pastaruoju metu taip pat buvo daroma.

Nelabai nepatinka reti grafikai, pavyzdžiui, iš šiuo metu gyvenamo rajono kai kurie reikalingesni maršrutai kursuoja vos du kartus per valandą, kas sudaro tam tikrų nepatogumų. Tačiau viskas paaiškėja pamačius maršrutų ilgius ir atstumus, kuriuos tie autobusai įveikia. Tada supranti, kad čia ne Klaipėda, kur tėra trys pagrindinės gatvės ir maršrutų atstumai yra vos ne tris kartus trumpesni.

Taip pat nepatiko nuogirdos, kad tie nauji Kauno autobusai žiemą genda ar neįvažiuoja į kalnus, kurių čia lyginant su Klaipėda atrodo yra iš ties daug, o ir tiltai šiokia tokia atrakcija, kurios pasigendama Klaipėdos mieste.

Kitas mano pastebėtas dalykas – čia maršrutiniai taksi turi prasmę net ir kai jie kainuoja pustrečio lito. Įveiktas atstumas ir sutaupytas laikas tikrai atsiperka ir maršrutiniais tikrai verta važinėti, o jų čia apstu – primena laikus anksčiau Klaipėdoje, kai kas kelias sekundes pravažiuodavo aštuntas, šeštas ir pan

Dar vienas dalykas prie kurio šiek tiek reikėjo pratintis iš naujo – tai galimybė įlipti pro bet kurias duris autobusuose ir troleibusuose. Vilniuje ir Klaipėdoje ši sistema jau veikia ir, atrodo, pakankamai sėkmingai – galbūt kada nors atsiras ir Kaune.

Šįkart pakalbėjau daugiausia apie viešajį transportą, kituose įrašuose daugiau apie visą kitą.

Komentuoti: kubas Atšaukti atsakymą

Rašykite komentarą

Komentarai

  • Darius
    rugpjūčio 23rd, 2010 / 09:25
    Atsakyti

    Gerai, kad dabar yra tos švieslentės, jei jau koks autobusas suges, tai matysis, jog neatvažiuoja ir bus galima šokti į mikriuką. Kadangi važinėju dažniausiai nežiūrėdamas į tvarkaraštį, tai nepastebiu ar kas neatvažiuoja dėl kažkokių priežasčių. O senesni autobusai, tai dar patogesni, nes pritaikyti ilgesnėmis kelionėmis, tai kėdėje įgriuvęs sėdi kaip karalius, tik va vasarą ten važiuojantis šiltnamis.

  • Ūžesiai ausyse
    rugpjūčio 23rd, 2010 / 09:26
    Atsakyti

    „Tada supranti, kad čia ne Klaipėda, kur tėra trys pagrindinės ir maršrutų atstumai yra vos ne tris kartus trumpesni.“ Nesupratau, kas „trys pagrindinės“?

    • Darius
      rugpjūčio 23rd, 2010 / 09:37
      Atsakyti

      3 pagrindinės gatvės :)

Tęsdami naršymą sutinkate su slapukų (angl. cookies) naudojimu. daugiau...

Slapukai (angl. cookies) naudojami sukurti patrauklią ir patogią vartotojo sąsają ir užtrikina geriausią naršymą. Spausdami "Sutinku" sutinkate su slapukų naudojimu šioje svetainėje.

Užverti